Finansal Bilgiler

Finansal Bilgiler

Finansal Bilgiler

Resimli Teklifler Hazırlayın.

Resimli Teklifler Hazırlayın.

Resimli Teklifler Hazırlayın. <br> Ürün kartlarınıza eklediğiniz ürün resimlerini tekliflerinizde kullanabilirsiniz.

Sipariş Yönetimi

Sipariş Girişi :  
•    İster masa başından ister mobil olarak tablet yoluyla sipariş alabilme, alınan siparişin otomatik olarak Mikro yazılımına aktarılması.
•    Sipariş alırken mevcut stokların Mikro dan canlı olarak alınıp kullanıcıya gösterilmesi.
•    Sipariş alınırken, siparişi alınan ürünün o müşteriye daha önceden satılıp satılmadığı, satıldıysa kaça satıldığı bilgisinin görüntülenebilmesi
•    Risk limiti tanımlı ise, “sipariş ile risk limiti aşılıyor” uyarısı verilmesi ve istenirse sipariş alımının engellenmesi.

 

Sipariş Takibi :  
Sipariş alındıktan sonra;
•    Gerekli ise satın alma sürecinin takip edilebilmesi.  (Mikro daki Satın Alma siparişi ve irsaliyesi ile entegre olarak)
•    Sevkiyat sürecinin takip edilebilmesi. (Mikro daki İrsaliye ile entegre olarak)
•    Tahsilat, Ödeme sürecinin takip edilmesi. (Mikro finans alt yapısı ile entegre olarak)

 

Kullanım Özellikleri:  
 

Müşteri Temsilcisi açısından;
•    Tarih bazında aldıkları siparişleri raporlayabilir, dönemleri birbiri ile rapor ve grafik olarak karşılaştırabilirler.
•    Süreçleri tamamlanmamış açık siparişleri (Satın alması bitmemiş, Ödemesi yapılmamış, Sevkiyatı eksik) raporlayabilirler.  Açık bir sipariş hakkında satın almadaki, depodaki , finanstaki iş arkadaşlarına sistem içinden sorular sorup cevap alabilirler.
•    Belli bir süredir sipariş vermeyi kesmiş eczaneleri yetkileri kapsamında listeleyebilirler (Son Sipariş Tarihine Göre)
•    Kendilerine hatırlatma (Şu eczane aranacak gibi) tanımlayabilirler. 
•    Sistem içinden çalışma arkadaşlarından yardım isteyebilirler. Örneğin ilk defa sipariş veren eczanenin risk analizini finans bölümünden talep edebilirler.
•    Müşteri kartına girildiğinde, müşterinin ekstresini, bakiyesini, gecikmiş bakiyesini, risk durumunu yetkileri kapsamında görebilirler.

Yönetici Açısından
•    Tarih bazında siparişleri; müşteri temsilcisi bazında ve genel olarak raporlayabilir, dönemleri birbiri ile rapor ve grafik olarak karşılaştırabilirler.
•    Süreçleri tamamlanmamış açık siparişleri (Satın alması bitmemiş, Ödemesi yapılmamış, Sevkiyatı eksik) müşteri temsilcisi bazında ve genel olarak raporlayabilirler.  Eksiklik gördükleri siparişlere sistem üzerinden soru sorup cevap alabilirler.
•    Belli bir süredir sipariş vermeyi kesmiş eczaneleri listeleyebilirler (Son Sipariş Tarihine Göre)

 

İletişim:  0850 346 28 64