![]() Finansal BilgilerFinansal Bilgiler | ![]() Resimli Teklifler Hazırlayın.Resimli Teklifler Hazırlayın. <br> Ürün kartlarınıza eklediğiniz ürün resimlerini tekliflerinizde kullanabilirsiniz. |
---|
Sipariş Yönetimi
Sipariş Girişi :
• İster masa başından ister mobil olarak tablet yoluyla sipariş alabilme, alınan siparişin otomatik olarak Mikro yazılımına aktarılması.
• Sipariş alırken mevcut stokların Mikro dan canlı olarak alınıp kullanıcıya gösterilmesi.
• Sipariş alınırken, siparişi alınan ürünün o müşteriye daha önceden satılıp satılmadığı, satıldıysa kaça satıldığı bilgisinin görüntülenebilmesi
• Risk limiti tanımlı ise, “sipariş ile risk limiti aşılıyor” uyarısı verilmesi ve istenirse sipariş alımının engellenmesi.
Sipariş Takibi :
Sipariş alındıktan sonra;
• Gerekli ise satın alma sürecinin takip edilebilmesi. (Mikro daki Satın Alma siparişi ve irsaliyesi ile entegre olarak)
• Sevkiyat sürecinin takip edilebilmesi. (Mikro daki İrsaliye ile entegre olarak)
• Tahsilat, Ödeme sürecinin takip edilmesi. (Mikro finans alt yapısı ile entegre olarak)
Kullanım Özellikleri:
Müşteri Temsilcisi açısından;
• Tarih bazında aldıkları siparişleri raporlayabilir, dönemleri birbiri ile rapor ve grafik olarak karşılaştırabilirler.
• Süreçleri tamamlanmamış açık siparişleri (Satın alması bitmemiş, Ödemesi yapılmamış, Sevkiyatı eksik) raporlayabilirler. Açık bir sipariş hakkında satın almadaki, depodaki , finanstaki iş arkadaşlarına sistem içinden sorular sorup cevap alabilirler.
• Belli bir süredir sipariş vermeyi kesmiş eczaneleri yetkileri kapsamında listeleyebilirler (Son Sipariş Tarihine Göre)
• Kendilerine hatırlatma (Şu eczane aranacak gibi) tanımlayabilirler.
• Sistem içinden çalışma arkadaşlarından yardım isteyebilirler. Örneğin ilk defa sipariş veren eczanenin risk analizini finans bölümünden talep edebilirler.
• Müşteri kartına girildiğinde, müşterinin ekstresini, bakiyesini, gecikmiş bakiyesini, risk durumunu yetkileri kapsamında görebilirler.
Yönetici Açısından
• Tarih bazında siparişleri; müşteri temsilcisi bazında ve genel olarak raporlayabilir, dönemleri birbiri ile rapor ve grafik olarak karşılaştırabilirler.
• Süreçleri tamamlanmamış açık siparişleri (Satın alması bitmemiş, Ödemesi yapılmamış, Sevkiyatı eksik) müşteri temsilcisi bazında ve genel olarak raporlayabilirler. Eksiklik gördükleri siparişlere sistem üzerinden soru sorup cevap alabilirler.
• Belli bir süredir sipariş vermeyi kesmiş eczaneleri listeleyebilirler (Son Sipariş Tarihine Göre)